Приховати

Купуючи покупку подорожі, Ви погоджуєтеся з наступним (далі нічого страшного не написано, але краще приділити цьому час і прочитати:

 

Про нас

Центр подорожей «Тікі» - не туристичне агентство. Уявіть, що Ви самі купуєте авіаквитки, бронюєте готель, шукаєте автомобіль в оренду і вибираєте дату відвідування, наприклад, Ейфелевої вежі. Але ми все зробимо за Вас набагато ефективніше, швидше і в рази дешевше :) Вам всього лише потрібно вибрати готову подорож на нашому сайті і на протязі 24 годин після броні Ви отримаєте на електронну пошту всі оформлені на Ваше ім'я квитки і необхідні інструкції. Центр подорожей «Тікі» надає інформаційну підтримку в покупці всіх необхідних для подорожі квитків.

 

Політика чесної ціни

Ми використовуємо на нашому сайті політику честної ціни. Ми не будемо нав'язувати Вам ніякі послуги. Наприклад, якщо у Вас летить компанія з 5 осіб, а багаж потрібен тільки 1 людині, Ви зможете оформити тільки 1 валізу а 4 людини зможуть заощадити. Так само ми показуємо різницю в ціні для всіх наших подорожей людям будь-якого віку: дорослі старше 25 років, молодь до 25 років, діти і підлітки від 2 до 18 років і немовлята до 2 років. Не лякайтеся великої кількості цифр і сум :) Завдяки цьому Ви можете економити свої гроші і чітко зможете побачити, хто за що платить.

 

Під час подорожі

Купуючи на нашому сайті подорож, Ви повинні розуміти, що самі несете відповідальність за все, що відбувається в подорожі. З моменту, як Ви отримали від нас квитки на свою електронну пошту і всі необхідні інструкції, Ви сам собі король і господар. В цьому і принадність самостійної подорожі! Ми вам лише допоможемо її організувати і відправимо на електронну пошту авіаквитки, бронь готелю, квитки на розваги та інструкцію куди / як / коли і з ким Вам треба летіти і куди йти. Ми на жаль, не можемо нести ніякої відповідальності ні за Вас під час подорожі ні за постачальників послуг (авіакомпанії, готелі, компанії з прокату автомобілів і т.д.), тому що всі покупки будемо здійснювати безпосередньо від Вашого імені.

АЛЕ будемо повністю сприяти і допомагати в організації, готові допомагати в екстрених ситуаціях і відповідати на всі Ваші питання до, під час, і після подорожі.

 

Повернення вартості подорожі

100 без 0,001% наших подорожей унікальні. Вони підібрані і згруповані завдяки зусиллям і великій кількості факторів, які впливають один на одного: авіаперельоти, стикувальні рейси, номери в готелях, автомобілі напрокат і інші чинники, які безпосередньо залежать один від одного в подорож в основному мають унікальну ціну, яку не можна знайти в інтернеті. І при всій повазі до Ваших грошей і до наших старань, в разі скасування 99% оплачених коштів не підлягають поверненню з причин, описаних вище. Ми просимо Вас обдумати Вашу подорож перед покупкою. Якщо Ви все ж оплатили подорож і не можете в неї відправитися, ми зробимо все можливе, щоб частково повернути Ваші кошти, і пояснимо як зробити запит на повернення безпосередньо до постачальника послуги (авіакомпанія, готель, система бронювання і т.д.) але в більшості випадків при скасуванні подорожі грошові кошти не підлягають поверненню.

 

Валюта оплати

Для зручності мандрівників ціна на подорож може бути відображена в чотирьох валютах - українська гривня (UAH), долар (USD), євро (EUR), рубль (RU). Ціна в обраній валюті буде відображатися до моменту оплати. Запит в Ваш банк від платіжної системи (при оплаті on-line) буде відбуватися в українській гривні. Якщо у Вас карта відкрита в іншій валюті, ніж українська гривня, це Вас не повинно лякати, тому що перерахунок буде відбуватися за курсом міжнародної платіжної системи VISA або Mastercard (в залежності від того, яка у Вас карта) і різниця від відображаємої ціни у валюті Вашої картки може становити близько 1%. На це ми ніяк вплинути не можемо. І ми вважаємо, що 1% за можливість з крісла домашнього стільця оплатити свою мрію - це не так і багато :) А якщо у Вас валюта карти - українська гривня - то забудьте про цей розділ.

 

Запізнення під час подорожей

Запізнення бувають двох видів: з Вашої вини і з вини постачальника послуг.

Якщо Ви запізнилися на рейс / автобус / поїзд / невчасно повернули автомобіль / проспали і т.д. - Ви самі повинні надолужити згаяний час і прибути в пункт призначення, щоб продовжити подорож. Звернувшись до нас, ми можемо спробувати допомогти Вам.

Якщо запізнення сталося з вини постачальника послуг: затриманий рейс, Ваш номер в готелі зайнятий, Вам не видали автомобіль і т.д. - Ви все так же можете звернутися до нас в підтримку. Ми на вашому боці і зробимо все, щоб Вам допомогти. Але Ви повинні розуміти, що в такі моменти ми є лише консультантами, тому що повністю всю подорож оформлено безпосередньо від імені постачальника послуг на Ваше ім'я. Але ми будемо повністю у Вашому розпорядженні і зробимо все можливе.

 

Невідповідність заявленої інформації і помилки

Так, таке теж буває. Подорож - це завжди ризики, завжди щось нове, незвідане, невипробуване. У цьому її і принадність. Перед складанням подорожі, ми максимально враховуємо весь негативний і позитивний досвід, який був у нас в подорожах. Але навіть цього часом недостатньо, щоб, наприклад, в готелі з рейтингом 9.1 з 10 не було тарганів :) Якщо щось в подорожі не відповідає відображеному у нас на сайті, - ми не можемо нести за це відповідальність, тому що ми всього лише вміло знайшли потрібну лазівку в подорож і надали Вам можливість її використовувати. Але ми все так же будемо в Вашому розпорядженні для усунення дискомфорту в Вашій подорожі.

 

Юридичний бік питання

Тут все однозначно, правдиво і прямо. Ми не несемо відповідальність за Ваше життя, здоров'я, за інформацію, розміщену на сайті, тому що не є безпосередньо постачальником послуг. Ми - інформаційний проект і всю юридичну відповідальність буде нести безпосередньо постачальник послуг. Ми не боїмося цього, не приховуємо цього і просимо Вас розуміти це. Але ми все так же будемо в Вашому розпорядженні для усунення дискомфорту в Вашій подорожі і готові слухати будь-які побажання і скарги.