Приховати

Де я буду жити в подорожі?

Обрати тип проживання Ви можете всередині подорожі з усіх запропонованих варіантів (в кожній подорожі варіанти розміщення можуть бути різними): готель «Стандарт», готель «Люкс», готель «Преміум», хостел, каучсерфінг або апартаменти. За якість і місце розташування свого об'єкта проживання Ви можете не переживати: ми виберемо за Вас найкращий варіант проживання (гарний рейтинг і зручне місце розташування) в одній із систем інтернет-замовлень і оплатимо його, грунтуючись на бюджеті подорожі і Вашому виборі.

 

Чому змінилася ціна на подорож?

Ми використовуємо динамічне ціноутворення. Це означає, що ціна на подорож може змінитися навіть у момент оформлення (подорожчав авіапереліт, хтось оплатив подорож або інша причина).

 

Що таке подорож «під ключ»?

Будь-яку нашу подорож ми прораховуємо від самого початку і до кінця: перельоти і переїзди по маршруту слідування, стикування, проживання, трансфери, розваги і пам'ятки і інші нюанси у подорожі - все організовано в один єдиний ланцюжок. Вам залишається тільки слідувати йому :)

 

Як оплатити online?

Оплатити подорож online Ви можете на нашому сайті через систему Liqpay.

 

Як оплатити через термінал?

Виберіть варіант «Оплата зараз через Liqpay» та обравши «Оплата через термінал».

 

Що таке «Каучсерфінг» і де я буду жити?

Каучсерфінг - це online-сервіс, що надає житло мандрівникам безкоштовно. Ми надамо Вам на вибір трьох хостів (людина, яка надає житло) і Ви безпосередньо самі зможете домовитися про ночівлю.

 

Чи можна подорожувати з дітьми?

Так, всі наші подорожі передбачають мандрівки з дітьми будь-якого віку. Якщо це не так, це буде описано всередині подорожі.

 

Чи можна оплатити від імені юридичної особи?

Так, оплата можлива на рахунок юридичної особи. Для цього зв'яжіться з нами будь-яким зручним для Вас способом.

 

Що робити, якщо затримався рейс?

Чи не панікувати, дивитися на табло в аеропорту і чекати на Ваш літак. Ми не користуємося послугами чартерних рейсів а це значить, що авіакомпанія знає про затримку і не залишить Вас в біді.

 

Що робити, якщо мій номер в готелі зайнятий?

Звернутися на ресепшн і попросити вирішити проблему.

 

Що робити, якщо я потрапив в аварію на автомобілі?

На договорі з прокатною компанією завжди є телефон цілодобової служби підтримки.

 

Що робити, якщо у мене немає візи країни, в яку я хочу купити подорож?

Потрібно оформити візу.

 

Ви можете допомогти оформити візу?

На даний момент ми можемо допомогти інформаційно. Для цього зверніться до нас будь-яким зручним для Вас способом.